Pracovní listy – Nejmladší školáčci – NĚMČINA
TÉMA: OVOCE |
||||||||||
NJ-01-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: ananas, angrešt, banán, broskev, citron ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
NJ-01-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: grep, hroznové víno, hruška, jablko, jahoda ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
NJ-01-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: kiwi, malina, mandarinka, mango, meruňka ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
NJ-01-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: ostružina, pomeranč, rybíz, švestka, třešně ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
TÉMA: ZELENINA |
||||||||||
NJ-02-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: brambora, brokolice, celer, cibule, česnek ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
NJ-02-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: dýně, kedlubna, křen, kukuřice, květák ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
NJ-02-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: mrkev, okurka, paprika, petržel, pórek ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
NJ-02-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: rajče, ředkvička, salát, špenát, zelí ♦ Zaměřeno: na motoriku při vybarvování |
|||||||||
TÉMA: ČÍSLA 1-20 |
||||||||||
NJ-03-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: jeden, dva, tři, čtyři, pět ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 1-5 |
|||||||||
NJ-03-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: šest, sedm, osm, devět, deset ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 6-10 |
|||||||||
NJ-03-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: jedenáct, dvanáct, třináct, čtrnáct, patnáct ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 11-15 |
|||||||||
NJ-03-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: šestnáct, sedmnáct, osmnáct, devatenáct, dvacet ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 16-20 |
|||||||||
TÉMA: ČÍSLA 10-110 |
||||||||||
NJ-04-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: deset, jedenáct, dvanáct, dvacet, dvacet dva ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 10-22 |
|||||||||
NJ-04-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: třináct, čtrnáct, třicet, třicet tři, čtyřicet, čtyřicet čtyři ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 13-44 |
|||||||||
NJ-04-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: patnáct, šestnáct, padesát, padesát pět, šedesát, šedesát šest ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 15-66 |
|||||||||
NJ-04-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: sedmnáct, osmnáct, sedmdesát, sedmdesát sedm, osmdesát, osmdesát osm ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 17-88 |
|||||||||
NJ-04-A-05 |
Aktivní slovní zásoba: deset, devatenáct, devadesát, devadesát devět, sto, sto deset ♦ Zaměřeno: z gramatiky na znalost čísel 10-110 |
|||||||||
TÉMA: BARVY A TVARY |
||||||||||
NJ-05-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: béžová, bílá, černá, červená ♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů |
|||||||||
NJ-05-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: fialová, hnědá, modrá, oranžová ♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů |
|||||||||
NJ-05-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: růžová, šedá, zelená, žlutá ♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů |
|||||||||
NJ-05-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: čtverec, hvězda, kruh, trojúhelník ♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů |
|||||||||
NJ-05-A-05 |
Aktivní slovní zásoba: jehlan, koule, krychle, válec ♦ Zaměřeno: na znalost základních barev a následně i tvarů |
|||||||||
TÉMA: MOJE RODINA |
||||||||||
NJ-06-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: otec, matka, syn, dcera ♦ Zaměřeno: na znalost členů rodiny z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN |
|||||||||
NJ-06-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: dědeček, babička, vnuk, vnučka ♦ Zaměřeno: na znalost členů rodiny z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN |
|||||||||
NJ-06-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: strýc, teta, synovec, neteř ♦ Zaměřeno: na znalost členů rodiny z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN |
|||||||||
NJ-06-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: prarodiče, rodiče, sourozenci, dvojčata ♦ Zaměřeno: na znalost členů rodiny z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN |
|||||||||
NJ-06-A-05 |
Aktivní slovní zásoba: bratr, sestra, bratranec, sestřenice ♦ Zaměřeno: na znalost členů rodiny z gramatiky na podstatná jména, člen určitý a přivlastňovací zájmeno MEIN |
|||||||||
TÉMA: SLOVESA S PEJSKY I. |
||||||||||
NJ-07-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: bydlet, čekat, česat, čistit ♦ Zaměřeno: na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-07-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: hrát si, malovat, milovat, otevřít ♦ Zaměřeno: na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-07-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: parkovat, počítat, pracovat, sbírat ♦ Zaměřeno: na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-07-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: slavit, smát se, šetřit, šplhat ♦ Zaměřeno: na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-07-A-05 |
Aktivní slovní zásoba: tábořit, tancovat, vařit, zdobit ♦ Zaměřeno: na práci s PRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
TÉMA: SLOVESA S KOČIČKAMI I. |
||||||||||
NJ-08-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: běžet, číst, házet, chytat ♦ Zaměřeno: na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-08-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: jíst, kopat, krást, letět ♦ Zaměřeno: na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-08-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: ležet, padat, pít, plavat ♦ Zaměřeno: na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-08-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: psát, sedět, spát, stát ♦ Zaměřeno: na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
NJ-08-A-05 |
Aktivní slovní zásoba: stříhat, uhodit, zavřít, zpívat ♦ Zaměřeno: na práci s NEPRAVIDELNÝMI slovesy, přítomný čas, 1. a 3. os. sg. |
|||||||||
TÉMA: KVĚTINY A STROMY |
||||||||||
NJ-09-A-01 |
Aktivní slovní zásoba: fialka, karafiát, kopretina, maceška ♦ Zaměřeno: na podstatná jména (rozpoznání květin) z gramatiky na podstatná jména a člen určitý |
|||||||||
NJ-09-A-02 |
Aktivní slovní zásoba: narcis, pampeliška, petrklíč, pomněnka ♦ Zaměřeno: na podstatná jména (rozpoznání květin) z gramatiky na podstatná jména a člen určitý |
|||||||||
NJ-09-A-03 |
Aktivní slovní zásoba: růže, slunečnice, sněženka, tulipán ♦ Zaměřeno: na podstatná jména (rozpoznání květin) z gramatiky na podstatná jména a člen určitý |
|||||||||
NJ-09-A-04 |
Aktivní slovní zásoba: bříza, dub, javor, smuteční vrba ♦ Zaměřeno: na podstatná jména (rozpoznání listnatých stromů) z gramatiky na podstatná jména a člen určitý |
|||||||||
NJ-09-A-05 |
Aktivní slovní zásoba: borovice, jedle, modřín, smrk ♦ Zaměřeno: na podstatná jména (rozpoznání jehličnatých stromů) z gramatiky na podstatná jména a člen určitý |